Langenud jäätisemüük pitsitas Premia käivet

Premia Foodsi kolmanda kvartali käibekasv ulatus 3,9%ni, ettevõtte müük küündis 24,1 miljoni euroni. Käibel aitas tõusta kalatoodete müük, kuid jäätis jäi kehva ilma tõttu möödunud aasta tulemusele üksjagu alla.

Premia Foodsi jäätise segmendi käive langes möödunud aasta 12 miljonilt 9,4 miljoni euroni ehk 21,7%.  Ettevõtte toob oma börsiteates välja, et kui 2010.aastal jäid Premia sihtturgudel tarbimist tunduvalt hoogustanud kuumad suveilmad kolmandasse kvartalisse, siis 2011.aastal sattusid soojad ilmad teises kvartalisse.

Seetõttu näitasid jäätisesegmendi kõik sihtturud, sealhulgas eriti Leedu ja Venemaa kui sesoonsusest enim mõjutatud turud, 2011.aastal paremaid müügitulemusi just teises kvartalis. Nii näiteks langes Premia müük Venemaal kolmandas kvartalis koguni 4,3 miljonilt 2,5 miljoni euroni.

Samas näitas aga tugevat kasvu Premia kala- ja kalatoodete segment, mille käive kasvas 6 miljonilt 8,6 miljoni euroni. Ehkki suur osa kalatoodete müügist annab Soome on Premia teatel teinud võimsa kasvu ka Baltimaad.

Ka külmutatud toodete müük on aastaga võrreldes märkimisväärselt kasvanud (4,8 miljonilt 5,6 miljoni euroni). "Külmutatud toodete müügis on esmakordselt pärast kriisiaega näha taastumist. Tubli müügikasv on külmkauba müügis olnud just kolmandas kvartalis," märgib Premia oma raportis.

Kolmanda kvartali kasuminumbreid Premia Foods täna veel välja ei toonud.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara