Kaubamaja käive kasvas kvartaliga 6,7%

Tallinna Kaubamaja kontsern näitas kolmandas kvartalis 110,3 miljoni eurost käivet, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 6,7%. Üheksa kuu lõikes ulatus käibekasv 5,3 protsendini ja käive 316,5 miljoni euroni.

Supermarketite ärisegmendi kolmanda kvartali konsolideeritud müügitulu ning samuti müügitulu Eestis oli 81,6 miljonit eurot, kasvades aasta varasema perioodiga võrrelduna 3,6%.

Kaubamajade ärisegmendi  müügitulu oli viimases kvartalis 18,9 miljonit eurot, mis oli 2010. aasta kolmanda kvartali tuludest kõrgem 10,4%.

Autokaubandussegmendi kolmanda kvartali 5,3 miljoni euro suurune müügitulu ületas aasta varasema müügitulu 62,0%-ga ja jalatsikaubanduse käive oli 3,8 miljonit eurot ehk 7,9% kõrgem kui aasta eest.

Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp lausus, et kolmanda kvartal kujunes kontsernile euroala probleemidest tulenevat majanduskeskkonna närvilisust arvestades päris edukaks. "Tarbijad on ostuotsuseid tehes küll kaaluvamad ning konkurents toidu- ja esmatarbekaupade jaeturul on suurenenud, kuid hästi on töötanud klientide ootustele vastavad müügikampaaniad."

Puusepa sõnul on kaubamajade üle 10%ne käibekasv oluline märk, kuna rasketel aegadel on kaubamajad need, kes esimeste seas löögi alla jäävad. "Hästi on suvekuudel taastunud ka autoturg, suurendades aastases võrdluses kontserni müügitulu selles vallas enam kui poole võrra. Samas on kunagise tipptaseme saavutamiseks veel pikk samm astuda," rääkis ta.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Majandustarkvara Profit – kõik mida ettevõtte juhtimiseks vajad

Majandustarkvara Profit pakub oma klientidele tasuta tarkvarauuendusi ja kasutajatuge, mis tähendab, et Profiti kliendid täiendavate lisakulutustega arvestama ei pea ning saavad alati töötada kõige kaasaegsema tarkvaraversiooniga. 

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Käsi­raamatud