Viru Keskuse käive kasvas III kvartalis 10%

Viru Keskuse käive kasvas kolmandas kvartalis võrreldes möödunud aasta sama ajaga 10,4%, ulatudes 30,7 miljoni euroni.

Käesoleva aasta üheksa kuuga kasvas Viru Keskuse käive võrreldes möödunud aastaga 9,2%, moodustades rahalises väärtuses 83,8 miljonit eurot. Üheksa kuu jooksul suurenes külastuste arv Viru Keskuses 3,3%, keskust külastas üle kaheksa miljoni inimese. Ostude arv on kasvanud aasta algusest ligi 5%. Kokku on viimase üheksa kuuga sooritatud Viru Keskuses 6,9 miljonit ostu.

Viru Keskuse juhatuse liige Ants Vasar avaldas lootust, et senine ostukatiivsus püsib aasta lõpuni samal tasemel. "Suuremat jõuluostude buumi ma tänavu ei oota," lisas ta. "Viru Keskuse aastakäibeks ootame vähemalt 116 miljonit eurot, mis on kümne miljoni võrra suurem eelmise aasta tulemusest," lisas Vasar.

Tarbijakäitumises ja -hoiakutes ta lähiajal suuremaid muutusi ei tähelda. "Inimesed on ostude tegemisel olnud kogu aasta vältel ikkagi ratsionaalsed ja kaalutlevad ning keskusesse tullakse konkreetse ostusooviga," ütles Vasar. "Siiski on mõnevõrra kasvanud emotsionaalsete ostude osa ja tõenäoliselt suureneb see jõulude eel veelgi," lisas ta.

Viru Keskuse kvartaalse külastajateuuringu andmetel sooritavad tarbijad täna spontaanse ostu keskmiselt neljandikul juhtudel, mis võrreldes möödunud aastaga on suurenenud mõne protsendipunkti võrra.

Tallinna kesklinnas asuvas Viru Keskuses paikneb üle saja kaupluse ja teeninduskoha. Keskust külastab päevas keskmiselt 30 000 inimest.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara