Kaubamaja kasum tuli üle LHV ootuste

Tallinna Kaubamaja kontserni kolmanda kvartali puhaskasum jõudis 7,7 miljoni euroni, ületades sellega 64,3% eelmise aasta võrreldava perioodi kasumit, siis oli see 4,7 miljonit eurot.

LHV ootab Tallinna Kaubamajale kasumi kasvu 4,7 miljonilt eurolt 6,8 miljonile eurole.

Kolmandas kvartalis oli kontserni müügitulu 110,3 miljonit eurot, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 7,1%. Võrdlusbaasi mõjutas 2010. aasta juunis Tallinnas kehtima hakanud müügimaks, mis kahandas kontserni 2011. aasta 9 kuul müügitulu 1,5 miljoni euro võrra (2010. aasta 9 kuul 0,6 miljoni euro võrra).

Müügitulu kasvule on kaasa aidanud mitu tegurit. Toidukaupade müügitulu on paisutanud inflatsioon. Tarbijate kindlustunde paranemine ja turistide arvu kasv tänu Tallinna kultuuripealinna staatusele on kaasa toonud moe- ja tööstuskaupade müügitulu kasvu. Turistide arvu kasv on mõjutanud müügitulu eelkõige Tallinna kauplustes. Kaubavaliku parandamine, arvestades klientide hinnatundlikku ja alalhoidlikku tarbimiseelistust, on aidanud vähendada suuri allahindlusi ja sellega kaasnevat marginaali kaotust. Oluliselt parema kasumlikkuse on taganud langusaastatel teravalt fookusesse tõusnud kulude vähendamiseks tehtavate tegevuste jätkamine nii organisatsioonilise töökorralduse parandamise kui partneritega paindlikumate koostöövormide otsimise näol.

Kaubamajade segmendi kasum oli kolmandas kvartalis 0,5 miljonit eurot, mis oli eelmise aasta vastavast perioodist parem 0,7 miljonit eurot.

Supermarketite ärisegmendi kolmanda kvartali konsolideeritud maksueelne kasum oli 5,1 miljonit eurot, kasvades aasta varasema perioodiga võrrelduna 1,3 miljoni euro ehk 34,2% võrra.

Kinnisvara ärisegmendi kvartalikasumiks tuli 1,7 miljonit eurot, mis on eelmise aasta kolmanda kvartali kasumist 3,3% suurem.

Autokaubandussegmendi kasum oli 0,4 miljonit.

Jalatsikaubanduse ärisegmendi puhaskahjumiks tuli 0,004 miljonit eurot, kahjum vähenes võrreldes 2010. aasta III kvartaliga 0,2 miljoni euro võrra. Kvartalikahjum on tingitud jalatsiäri sesoonsusest, kuna I ja III kvartalisse jäävad nii ABC kui SHU kettide hooaja lõpumüügid, mil brutomarginaalid on tavapärasest oluliselt madalamad.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara