SEB: Kaubamaja kasumlikkus oli hiilgav

„Tulude kasv ei olnud hiilgav, kuid kasumlikkuse pool küll,“ ütles fondijuht Meelis Angerma.

Angerma nentis, et netokasumi marginaal ulatus 7,0%-ni, mis oli peaaegu 2007. aasta kolmanda kvartali tasemel. See saavutati osaliselt tööjõuefektiivsuse tõstmisega.

Ettevõtte hinna ja müügi suhtarv on 0,5. Talvel ulatus see üle 0,7. Tüüpiliselt kaubandusettevõttele kujuneb oluline osa Kaubamaja aasta kogutulemusest neljandas kvartalis. "Tugeva kolmanda kvartali kasumlikkusega arvestades on potentsiaal neljanda kvartali tulemuste positiivseks üllatuseks olemas," järeldas Angerma.

Tema sõnul jääb kitsaskohaks võimalik tarbijate ettevaatlikumaks muutumine neljanda kvartali eurotsooni kriisi tõttu. "Positiivne üllatus võiks tulla järgmise viie aasta jooksul tarbijate sissetulekute kasvust ning ostujulguse suurenemisest," arvas ta. Viimase aasta kõrge dividenditootlus 0,28 aktsiale (5,38%) võib püsida, sest kohalik turg ilmselt esialgu oluliselt ei kasva.


Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara