Autor: Kaubandus.ee • 21. november 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Prisma laskis konkurentide survel hinnad alla

Prisma Peremarket otsustas tiheda konkurentsi tõttu langetada pea poolte Hinnagarantii toodete hindu, teatas kaubanduskett.

Hinnalanguse peamise põhjusena tõi ettevõtte tegevdirektor Janne Lihavainen jaekaubanduse tihedat konkurentsi ja soovi hoida Prisma hinnatase kõikidest Eestis tegutsevatest jaekettidest kõige soodsamal tasemel. Hinnagarantii kampaania on Prisma enda hinnangul osutunud äärmiselt edukaks ja kasvatanud käivet eelmise aastaga võrreldes üle 30%.

Hinnalanguse teevad läbi 18 Hinnagarantii toodet. Nende hulgas on jahutatud broiler, keefir, hapukoor, Argipäeva vorst, nisujahu, kaerahelbed, mähkmed ja mitmed teised tooted.

Prisma lubas külmutada tänavu 40 enimostetud toote hinna aasta lõpuni, kuid ka teised kaubandusketid on kampaaniates odavatele hindadele panustanud.

Seitsme kauplusega ja ühe restoranimaailmaga Prisma Peremarket annab Eestis tööd ligi 1000 inimesele. Prisma kuulub SOK-le, mis tegutseb Soomes, Eestis, Lätis ja Venemaal.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757