Soomlane jõuluajal ei koonerda

Kaupmeeste hinnangul kujuneb jõulumüük majanduse ebakindlusest hoolimata eelmise aasta suurusjärku, kirjutab Kauppalehti.

On hämmastav, et sünged majandusuudised pole tarbijate kavatsusi kuigi palju mõjutanud. Lastega pered on siiski varasemast veidi ettevaatlikumaks muutunud,“ märkis Soome Kaubanduse Liidu peaökonomist Jaana Kurjenoja.

Liidu tehtud küsitlusest selgus, et 78 protsenti soomlastest kavatseb tänavu jõuluettevalmistusteks kulutada sama palju raha või rohkem kui eelmisel aastal. Jõulukinkidele kavatseb eelmise aastaga samas suurusjärgus või rohkem kulutada 74 protsenti tarbijaid.

Kui eelmisel aastal vähendas jõulukulutusi 13 protsenti soomlastest, siis sel aastal oli selliseid inimesi 20 protsenti, kingiostjatest kavatses kulutusi vähendada 24 protsenti.

„Lastega pered kavatsevad kingitusteks osta meelelahutuselektroonikat, mänge, mänguasju ja lasteriideid. Töötavate inimeste kingiplaanid hõlmavad samuti meelelahutuselektroonikat, raamatuid, alkoholi ja riideid,“ loetles Kurjenoja.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara