Janne Lihavainen: müüme rohkem kui kunagi varem

Prisma on müünud viimasel ajal rohkem kui kunagi varem ning marketite kasvunumbrid on tegevjuhi Janne Lihavaineni sõnul selgelt suuremad kui turu üldine kasv.

“Meie müüme rohkem kui kunagi varem. Kasvunumbrid on selgelt suuremad, kui on turu üldine kasv. See puudutab ka vanu Prismasid, kasvu pole vaid uued teinud,” kommenteeris Lihavainen küsimust, kas turg on hakanud vähehaaval kosuma ja tarbijad on poodides tagasi.

“Ma arvan, et see on Prismade vana tuttav sõnum – peab olema terviklik soodne ostukorv. Samuti hinnagarantii, millele meie oleme saanud head tagasisidet. Üksikute toodete asemel keskendume me põhiostukorvile, mis on soodsam. Tundub, et lõpuks see töötab, ka numbrid kinnitavad seda,” märkis Lihavainen ja lisas, et alates kevadest on olnud nende ketis kasv. “Kas väike või suur kasv? Mis on suur kasv? Meie oleme igatahes rahul,” naeris kaubakeskuste juht.

Samuti tõdes Lihavainen, et oma suured mõjutused turule on toonud ka hinnatõus. “Hind on meie jaoks asi number üks ja me oleme sellega olnud oluliselt ettevaatlikumad ja pööranud hindadele kogu aeg tähelepanu. Hinnatõus on meil olnud aeglasem, kliendid on seda märganud ja see on toonud kiirema arengu kui turul keskmiselt,” rääkis Lihavainen, kelle sõnul tuleb ka detsember neil edukam kui möödunud aastal. “Detsember on Prismadele alati kõige edukam kuu olnud. Meie turuosa on ajaloos olnud kõige kõrgem alati detsembris ja on seda ka sel aastal,” lisas ta.

Jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük suurenes 2011. aasta oktoobris eelmise aasta oktoobriga võrreldes püsivhindades 5%. Kaupade jaemüügi kasvu mõjutasid enim tööstuskaupade kauplused, kus jaemüük suurenes 2010. aasta oktoobriga võrreldes 8%.


 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara