Prantsusmaal kogub tuure "Ostke prantsusmaist!"

Prantsusmaa, kus majanduskasv aeglustub ja tööpuudus on 12 aasta kõrgeim, kutsuvad poliitikud rahvast üles ostma Prantsuse kaupu, vahendab Bloomberg.

Jõuluostlemisse sukelduval Prantsusmaal kutsuvad poliitikud üles ostma Prantsusmaal toodetud tooteid, et hoida töökohad kodumaal. Tarbijakulutused moodustavad 56 protsenti Prantsusmaa 2,56 triljoni dollarilisest majandusest.

Tuleva aasta presidendivalimiste tsentristide kanditaat Francois Bayrou ütles, et Prantsuse toodete ostmine võib luua töökohti.

Prantsusmaa presidendi Nicolas Sarkozy erakond avaldas eelmisel valimisplatvormi, kus sisaldub soov muuta Made in France sama tuntud kaubamärgiks nagu Made in Germany. Tema sotsialistist rivaal Francois Hollande on valimiskampaania nurgakiviks pannud töökohtade välismaalt kodumaale tagasitoomise.

Novembris tehtud küsitlus näitas, et enam kui 50% prantslastest on valmis maksma Prantsusmaal toodetud kaupade eest rohkem. Toidukaupade osas on 78% küsitletutest valmis maksma Prantsusmaal toodetu eest kõrgemat hinda, selgus Opinon Way uuringust. Ostes kaupu kohalikust kauplusest madala hinnaga supermarketitest on veetud rahvuslikust majandussolidaarsusest.

Kohalikke ettevõtteid propageeriva organisatsiooni Cedre uuringu põhjal on prantsuse ostjad valmis omamaise kauba eest maksma viis kuni kümme protsenti rohkem. Prantsusmaal toodetud kaubad on keskmiselt 15-25% kallimad mujal, nagu Hiinas toodetust.

"Kriis sunnib prantslasi loobuma naiivsusest," ütles organisatsiooni juht Vincent Gruau. "Nad saavad aru, et selleks, et töökohad jääksid Prantsusmaale, peavad nad ostma kohaliku kaupa."

"Et teha patriootlik ost, on võimaluseks osta kink, mis on toodetud Prantsusmaal!" teatas internetipood 100pour100-madeinfrance.fr.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara