H&Mi müük kukkus kolmandat kuud järjest

Rootsi kuulus rõivatootja Hennes & Mauritz teatas novembris kolmandat kuud järjepanu kahanenud müügist, tuues põhjuseks sooja sügisilma ja keeruliseks muutunud majandusolukorra.

Vähemalt aasta lahti olnud poodides kukkus H&Mi müük 1% võrra, jäädes Reutersi küsitletud analüütikute prognoositud 0,4% kahanemisele alla. Analüütikute prognoosid kõikusid vahemikus -4 kuni +4 protsenti.

Novembris Donatella Versace disainitud kollektsiooniga välja tulnud rõivafirma kogumüük kasvas kohalikes valuutades 9%, jäädes alla prognoositud 10,2% kasvule.

Novembriga lõppenud firma rahandusaasta neljanda kvartali müük käibemaksuta tõusis 30,9 miljardi Rootsi kroonini eelmise aasta 29,7 miljardilt, kuid jäi alla prognoositud 31,4 miljardile. Neljanda kvartali täielikud majandustulemused avalikustatakse 26. jaanuaril.

H&M selgitas kehvi müüginumbreid sooja ilmaga, mis ei meelitanud inimesi poodidesse uusi rõivad ostma. Lisaks toodi välja, et raskenenud majandusolukord pärsib inimeste kergekäelist rahakulutust.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara