Tarbijakaitse: ei tohi öelda kaalu vähendamise kiirust

Novembrikuus avastas tarbijakaitseamet kolmest netiportaalist bännerid, mis reklaamisid Acai Berry Thin kõhnumisvahendeid lubadusega alandada kaalu kindla aja jooksul.

Bänneri taga olevas blogis oli toote tutvustuses kasutatud keelatud tervisealaseid väiteid, teatas amet. Euroopa Parlamendi ja Nõukogu määruse kohaselt pole reklaamides lubatud väited, mis viitavad kehakaalu vähenemise kiiruse või määrale – nt „Kaotasin 4 nädalaga 16 kilo!“.

Tarbijakaitseamet on alustanud järelevalvemenetlust ning kõik eelmainitud portaalid on keelatud reklaamid oma keskkondadest eemaldanud.

Keelatud reklaamid ilmusid Delfis, Elu24s ja Everyday's. 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara