2012 Prisma: konkurents nõrgemaks ei lähe

Prisma Peremarketi tegevdirektor Janne Lihavaineni sõnul on isegi homset piimamüüki võimatu täpselt ennustada, rääkimata siis üldiste majandussuundade ette nägemisest.

"Uuelt aastalt ootame siiski jätkuvat stabiilset kasvu nii Eesti majanduses kui ka Prisma Peremarketis. Loomulikult soovime järgmisel aastal kasvatada Prisma turuosa Eesti jaeturul veelgi," märkis Lihavainen.

Kõige positiivsema stsenaariumi kohaselt jõuab tema hinnangul tarbijate kindlustunne järgmisel aastal 2008. aasta tasemele, ilma et sellega kaasneks 2008. aasta tööjõupuuduse taset. "Must stsenaarium on eelkõige seotud Euroopa ja maailma majandusega," lisas ta.

"Kuna jaekaubanduse konkurents Eestis on endiselt sama tihe kui aasta alguses, siis rahulikumaks läheb ainult nendel jaekettidel, kes sellest konkurentsist välja otsustavad astuda," ütles Lihavainen.

"Prisma on aga Eesti turul selleks, et jääda. Vähe sellest, meie soov on oma turuosa hoopis kasvatada. Seega mingit tempo langust me lähiajal küll ette ei näe."

Lihavainen naljatas, et Prisma kontori aknast ühtegi printsi ei paista. "Lähtume siin rohkem sellest talupojatarkusest, et õnn tuleb eelkõige selle õuele, kes selle nimel ise tööd viitsib teha."

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Majandustarkvara Profit – kõik mida ettevõtte juhtimiseks vajad

Majandustarkvara Profit pakub oma klientidele tasuta tarkvarauuendusi ja kasutajatuge, mis tähendab, et Profiti kliendid täiendavate lisakulutustega arvestama ei pea ning saavad alati töötada kõige kaasaegsema tarkvaraversiooniga. 

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Käsi­raamatud