Opel kasvatas mullu Baltimaades müüki 146%

Opel suurendas Balti riikides eelmisel aastal läbimüüki 146 protsenti.

Perioodil jaanuarist detsembrini kasvas sõidukite müük rohkem kui 1257 auto võrra. Kokku müüs ettevõte Balti riikides 2011. aastal 2117 sõidukit. Enamik autosid müüdi Eestis, järgnesid Leedu ja Läti.

Pärast debüüti 2008. aastal on Opeli teatel olnud äärmiselt edukas nende mudel Insignia. Eelmisel aastal müüdi seda Opeli lipulaeva 512 ühikut, järgnesid Astra Classic III, Corsa ja Meriva.

Insignia oli Leedus kõikide autotootjate seas kõige paremini müüv auto, tuues Opeli turul teisele kohale.

Peatselt turule tulev Zafira Tourer ja Astra GTC tugevdavad Opeli kinnitusel nende tootemargi läbimüüki tänavu veelgi. Samal ajal loob esimene igapäevaseks kasutamiseks sobiv elektriauto Ampera Euroopas uue segmendi.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara