Prisma teeb Soome ja Eesti kliendil vahet

AS Prisma Peremarket teeb vahet oma Soome ja Eesti klientidel – soomlastel on kliendikaart, millega nad saavad soodustust nii Eestis kui ka Soomes, eestlastel pole midagi. Prisma otsib lahendusi olukorra lahendamiseks.

"Tekkinud olukorda ei pea ka meie mõistlikuks ja tegeleme praegu olukorra lahendamisega," lausus Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas. Ta selgitas, et võimalikud on kaks varianti – kas tuleb ka Eestisse Soome kliendiprogrammiga sarnane süsteem või kaob S-Etukortti omanikel võimalus siin soodustust saada.

Lainas ei avaldanud, millal see olukord siiski laheneb. "Antud hetkel tegelemegi olukorra lahendamisega ja erinevate variantide hindamisega. Anname kindlasti avalikkusele teada, kui lahendus leitud," vastas ta.

AS Prisma Peremarket tegi aastaid tagasi koostööd ETKga ja siis sai Säästukaardi omanik ka Prismas soodustust. 2009. aasta mais nende koostöö  lõppes.

Lainas märkis, et selleks, et püsida konkurentsis ja võita juurde turuosa, jälgivad nad regulaarselt turuolukorda. "Ühed olulisemad selleks on erinevad hinnauuringud. Meie lubadus on olla kõige soodsama hinnatasemega kauplusekett kõikidele klientidele ja iga päev, hoolimata sellest millised kliendikaardid neil rahakoti vahel on. Oleme viimasel ajal oma hinnatasemes tulnud märgatavalt allapoole," sõnas Lainas. Ta lisas, et nad langetasid sügisel pea 3000 igapäevase toote hindu.

Erinevate kliendiuuringute põhjal on Prismasse juurde tulnud kliente just kliendikaardiga jaekettidest. "Märkimisväärselt oleme kliente juurde saanud Selverist, kuid samuti Rimist ning Säästumarketist," nentis Lainas.

"Kuigi Prisma on praegu ainus Eesti jaekett, kel pole oma püsikliendiprogrammi, oleme sellegipoolest olnud Eesti turul üks kõige kiirema kasvuga jaekette. Selle aasta alguses on Prisma müük kasvanud eelmise aasta sama perioodiga võrreldes koguni 25%. Arvestades tihedat konkurentsi Eesti jaeturul, on tegemist märkimisväärse kasvu," rääkis Lainas.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara