Autor: Kaubandus.ee • 16. jaanuar 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Prisma teeb Soome ja Eesti kliendil vahet

AS Prisma Peremarket teeb vahet oma Soome ja Eesti klientidel – soomlastel on kliendikaart, millega nad saavad soodustust nii Eestis kui ka Soomes, eestlastel pole midagi. Prisma otsib lahendusi olukorra lahendamiseks.

"Tekkinud olukorda ei pea ka meie mõistlikuks ja tegeleme praegu olukorra lahendamisega," lausus Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas. Ta selgitas, et võimalikud on kaks varianti – kas tuleb ka Eestisse Soome kliendiprogrammiga sarnane süsteem või kaob S-Etukortti omanikel võimalus siin soodustust saada.

Lainas ei avaldanud, millal see olukord siiski laheneb. "Antud hetkel tegelemegi olukorra lahendamisega ja erinevate variantide hindamisega. Anname kindlasti avalikkusele teada, kui lahendus leitud," vastas ta.

AS Prisma Peremarket tegi aastaid tagasi koostööd ETKga ja siis sai Säästukaardi omanik ka Prismas soodustust. 2009. aasta mais nende koostöö  lõppes.

Lainas märkis, et selleks, et püsida konkurentsis ja võita juurde turuosa, jälgivad nad regulaarselt turuolukorda. "Ühed olulisemad selleks on erinevad hinnauuringud. Meie lubadus on olla kõige soodsama hinnatasemega kauplusekett kõikidele klientidele ja iga päev, hoolimata sellest millised kliendikaardid neil rahakoti vahel on. Oleme viimasel ajal oma hinnatasemes tulnud märgatavalt allapoole," sõnas Lainas. Ta lisas, et nad langetasid sügisel pea 3000 igapäevase toote hindu.

Erinevate kliendiuuringute põhjal on Prismasse juurde tulnud kliente just kliendikaardiga jaekettidest. "Märkimisväärselt oleme kliente juurde saanud Selverist, kuid samuti Rimist ning Säästumarketist," nentis Lainas.

"Kuigi Prisma on praegu ainus Eesti jaekett, kel pole oma püsikliendiprogrammi, oleme sellegipoolest olnud Eesti turul üks kõige kiirema kasvuga jaekette. Selle aasta alguses on Prisma müük kasvanud eelmise aasta sama perioodiga võrreldes koguni 25%. Arvestades tihedat konkurentsi Eesti jaeturul, on tegemist märkimisväärse kasvu," rääkis Lainas.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757