USA restoranikett Subway tuleb Eestisse

Maailma suurim ühe brändiga restoranikett Subway siseneb Eesti turule ja avab juba lähikuudel siin esimese restorani, kirjutab news2biz Poland.

USA frantsiisikett Subway avas läinud aastal Kesk- ja Ida-Euroopas 170 uut restorani, sel aastal on plaanis kergitada restoranide koguarv praeguselt 407-lt 600-le. Suur osa Subway KIE restoranidest ehk 300 asub Venemaal, kiire on kasv olnud ka Poolas. Sel aastal sisenetakse lisaks Eesti turule ka Rumeeniasse ja Sloveeniasse, Läti ja Leedu veel sihikul ei ole.

Subway on Ameerika restoranifrantsiis, mis pakub eelkõige nn sub-tüüpi kihilisi täidetud võileibu, mille koostist klient saab ise määrata, ning salateid. Omanik ja operaatorfirma on Doctor’s Associates, Inc. Tegemist on maailma ühe kõige kiiremini kasvava frantsiisiettevõttega, kokku on firmal 98 riigis 35 842 restorani. Subway restoranide käive 2010. aastal oli 16,2 miljardit dollarit.

Sarnase kontseptsiooniga tooteid pakkuv firma Eesti turul juba on – Kristiine ja Solarise keskuses tegutsev XPRS Deli.

Mida arvab XPRS Deli sedavõrd võimsa konkurendi ehk siis Subway saabumisest Eestisse?

„Jah, oleme kuulnud, et nad uurivad maad. Mis siis ikka, kui tulevad, lähebki lõbusamaks. Konkurents on teretulnud," ütles XPRS Deli juhatuse liige Kadri Ugand. "Ka ise plaanime Eestis laieneda. Meie eeliseks on see, et oleme kohalik ettevõte, turul juba mõnda aega tegutsenud ja suutnud endale kasvatada juba korraliku kliendibaasi. Võib ka öelda, et kuna eestlastele on võileivateema üsna uus, siis oleme suure töö juba ära teinud.“

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara