Yooxi käive kasvas 36 protsenti

Itaalia interneti rõivajaekaupmehe Yooxi 2011. aasta käive kasvas 36 protsenti, mis ületas analüütikute ootuseid, vahendab Bloomberg.

Põhja-Ameerika asendas Itaalia ettevõtte suurima turuna, mis andis 21 protsenti käibest. Ettevõtte käive oli 291,2 miljonit eurot. 2011. aasta kasumist teatab ettevõte 7. märtsil.

Yooxi juhatuse esimees Federico Marchetti ütles, et ta ootab kasumimarginaalide tõusu 2012. aastal, kuna ettevõte lõikab kasu mobiiläri- ja logistikainvesteeringutelt.

„2012 tuleb aasta, kus Yoox naudib edu, seda kas kasumlikkuse osas,“ ütles Marchetti, kes lõi Bolognas asuva ettevõtte 2000. aastal. „Olen väga kindel 2012. aasta käibe suhtes.“

Itaalias jätkub käibe kasv ka 2012. aastal, kuid peamine osa kasvust tuleb rahvusvahelistelt turgudelt, eelkõige USAst.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara