Kesko üllatas kaubamärgisooviga

Kesko taotleb Euroopa Liidult kaitset üllatavatele kaubamärkidele, kirjutab Kauppalehti.

Kesko on senisele K-märgile lisanud sõna „Skandinavia“, mis annab märku, et ettevõttel on läänenaabrite hõlvamise plaane. Kaitset taotles Kesko juba septembris.

Kesko kommunikatsioonijuht Merja Haverinen eitab, et kaubamärgi taga oleks konkreetseid äriplaane. „See on kaubamärgiportfelli ülesehitamise osa. Meil on sadu kaubamärke, millest atraktiivsematele taotleme kaitset,“ selgitas ta. Seda Haverinen ei maininud, mida huvitavat on sõnas „Skandinavia“.

Koos sõnaga „Skandinavia“ taotles ettevõte koos K-märgiga kaitset sõnadele „Ruoka“, „Fresh“, „Jumbo“ ja „Mammutti“.

Kahele viimasele sõnale pole Euroopa Liidu ametilt kaitset saadud, sest kaks välismaist ettevõtet on selle taotluse vastu.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara