Autor: Kaubandus.ee • 16. veebruar 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kesko üllatas kaubamärgisooviga

Kesko taotleb Euroopa Liidult kaitset üllatavatele kaubamärkidele, kirjutab Kauppalehti.

Kesko on senisele K-märgile lisanud sõna „Skandinavia“, mis annab märku, et ettevõttel on läänenaabrite hõlvamise plaane. Kaitset taotles Kesko juba septembris.

Kesko kommunikatsioonijuht Merja Haverinen eitab, et kaubamärgi taga oleks konkreetseid äriplaane. „See on kaubamärgiportfelli ülesehitamise osa. Meil on sadu kaubamärke, millest atraktiivsematele taotleme kaitset,“ selgitas ta. Seda Haverinen ei maininud, mida huvitavat on sõnas „Skandinavia“.

Koos sõnaga „Skandinavia“ taotles ettevõte koos K-märgiga kaitset sõnadele „Ruoka“, „Fresh“, „Jumbo“ ja „Mammutti“.

Kahele viimasele sõnale pole Euroopa Liidu ametilt kaitset saadud, sest kaks välismaist ettevõtet on selle taotluse vastu.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757