Eesti meeldivaim bränd on Kalev

Meeldivaim bränd Eestis on ülekaalukalt, nagu ka eelnevatel aastatel, Kalev, selgub TNS Emori brändide edetabeli uuringust.

1. Kalev
2. Tere
3.-4. Skype
3.-4. Maxima

Kui teiste esikümnesse kuuluvate brändide kohad edetabelis on võrreldes 2009. ja 2010. aastaga muutunud, siis Kalev on esikoha säilitanud ning edu konkurentide ees on isegi kasvanud.

Märgatava tõusu on läbi teinud teise koha omanik Tere, mis 2010. aastal asus alles 12. kohal ja 2009. aastal 23. kohal.

2012. aasta brändide edetabeli uuringut iseloomustab kõige enam internetiga seonduvate brändide meeldivuse kasv – kõrgemal kohal on Skype (3.–4. koht), kuid esimese 15 meeldivaima brändi hulka mahtusid veel ka Facebook, Google ja YouTube.

2010. aastal oli top 15 brändi hulgas esindatud napilt vaid Skype (13. koht) ja Google (14. koht), kuid 2009. aastal mitte ühtegi ülalnimetatutest.

Brändide edetabeli uuringu eesmärk on reastada eri valdkondade brändid üldise meeldivuse alusel. Emor palus vastajal etteantud nimekirja kasutades valida kuni viis tema jaoks kõige meeldivamat kaubamärki, firmat, ettevõtet/asutust – valik tuli teha 149 nimetuse ja logo seast.

Uuringus osales 2012. aasta jaanuaris-veebruaris 1001 Eesti elanikku vanuses 15–74 aastat.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara