Tarbijahinnaindeksit mõjutasid veebruaris enim  eluasemekulutused

Tarbijahinnaindeksi muutus oli 2012. aasta veebruaris võrreldes jaanuariga 0,4% ning võrreldes eelmise aasta veebruariga 4,2%, teatas statistikaamet.

Kaubad olid 2011. aasta veebruariga võrreldes 3,5% ja teenused 5,5% kallimad.
Kaupade ja teenuste administratiivselt reguleeritavad hinnad on eelmise aasta veebruariga võrreldes tõusnud 10,3% ja mittereguleeritavad hinnad 2,2%.

2011. aasta veebruariga võrreldes mõjutasid indeksit kõige rohkem eluasemele tehtavad kulutused, mis andsid kogutõusust üle 40%. Sellest omakorda 70% andsid aastataguse ajaga võrreldes 16,7% kallinenud soojusenergia ja 13,7% kallinenud elekter. Toit ja mittealkohoolsed joogid andsid kogutõusust kuuendiku ning 11,6% kallim mootorikütus seitsmendiku. Mulluse veebruariga võrreldes on toidukaupadest enim kallinenud kohv (24%) ja munad (21%). 2012. aasta veebruaris oli kartul 56% ja värske köögivili 22% odavam kui aasta varem.

Jaanuariga võrreldes olid veebruaris tarbijahinnaindeksi suurimateks mõjutajateks 0,9% kallinenud toit, 3% kallinenud alkohoolsed joogid, 2,5% kallim mootorikütus ning 4,5% odavnenud mobiilsideteenused. Alkoholi hinnatõusu põhjustasid laialdaste soodusmüükide lõppemine ning uute alkoholiaktsiisimäärade jõustumine alates 1. veebruarist 2012. Suurimateks muutujateks olid 40% kallinenud banaanid ning 23% odavnenud viinamarjad.

 

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara