Carrefour tõmbab püksirihma pingule

Prantsuse jaekaubanduse hiid Carrefour teatas kahanenud 2011. aasta puhaskasumist ja lisas, et kärbib kulusid ning investeeringuid sel aastal. Põhjuseks mitmed strateegilised möödapanekud ja nõrg koduturg.

Carrefour teenis möödunud aastal puhaskasumina 371 miljonit eurot. Aasta varem oli sama näitaja 433 miljonit. Põhjuseks tegevuskasumi järsk langus koduturul Prantsusmaal ja Euroopas. Käive tegi imepisikese kasvu, liikudes 80,51 miljardi pealt 81,27 miljardi euroni, vahendab Wall Street Journal.

Läinud aastal alandas Carrefour aastast kasumiprognoosi koguni viiel korral, millest viimane leidis aset oktoobris. Firma on jätkuvalt hädas koduturul, kus kummitab nägemus, et poe hinnad on liiga kallid ning hüpermarketitel kasvab surve muutuda mugavamaks ja väiksemaks.

Viimastel aastatel on firma erinevate strateegiate vahel hüpanud, mille tulemuseks on langenud käive ja turuosa. Firma suurendas massiliselt hindu enne eelmist aastat, kui keskenduti taas igapäevastele madalatele hindadele.

Carrefour tegi ettepaneku maksta dividendi 52 senti aktsia kohta. Aasta varem oli väljamakse 1,08 euro suurune.

Firma aktsia Pariisi börsil on täna keskpäevaks kukkunud 1,11%, 17,43 euroni.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara