Uuskasutuskeskus näitas häid tulemusi

Uuskasutuskeskuse 2011. aasta majandusaasta tulemused näitavad, et asjade uuskasutamine on tõusuteel.

MTÜ Uuskasutuskeskuse läinud aasta tulu oli 227 000 eurot ja puhaskasum kasvas 82 000 euroni. Võrreldes 2010. aastaga kasvas ettevõtte tulubaas 47%, ostude arv 22% ning kasum 259 protsenti.

„See näitab, et meie pingutus teha uuskasutamine lihtsaks ja igapäevaseks, hakkab vilja kandma,“ ütles MTÜ tegevjuht Katriin Jüriska. „Üha rohkem inimesi usaldab kasutult seisvad asjad, mis muidu prügisse satuksid, meie käsutusse. Tänu sellele saab üha enam inimesi mõistliku hinnaga või abi korras riideid, mööblit, nõusid ja muid tarbeasju,” lisas Jüriska.

Uuskasutuskeskuse poodidesse asju annetanute arv kasvas 6000 inimeseni, sooritati ligi 70 000 ostu. Annetajate toel jõudsid vajalikud riided ja esemed rohkem kui 1000 abivajajani. 2011. aasta lõpu seisuga oli Uuskastuskeskusel 6 töötajat ning üle 15 pikaajalise vabatahtliku.

Edukamateks projektideks olid keskkonnateadliku disaini koostööprojekt Eesti Kunstiakadeemiaga, Kaubamajaga koostöös tehtud heategevuskampaaniad, suurettevõtetes läbi viidud annetuskampaaniad ning Eesti Energia ettevõtlikuse projekt Entrum.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara