Maxima juht: meie teenindus paraneb!

Maxima tegevdirektori Vaidotas Pacesa sõnul on turuliidriks saamiseks neil vaja head teenindust ning proovivad iga päev muuta seda paremaks.  

"Need poed hakkavad olema hoopis teistsugused. Kontseptsioon saab olema teine. Me kasutame sees teismoodi planeeringut, värvilahendusi, riiulite paiknemist, rohkem kulinaaria- ja kondiitrikaubalette jne. Tuleb uuenduslikum variant, isegi Leedus ja Lätis on neid vähe ja Eestis ei ole üldse selliseid olemas," rääkis Pacesa Tallinna uutest suurematest poodidest ehk XX supermarketitest.

Rääkides teenindusest, lausus Pacesa, et nende eesmärk on, et Maxima teenindus paraneks. "Me proovime iga päev muuta teenindust paremaks. Kahjuks iga päev see ei õnnestu. Kui avatakse XX Maximaid, siis olen veendunud, et seal tuleb teistsugune teenindus," märkis ta.

Loe pikemalt intervjuud Maxima tegevdirektoriga tänasest Äripäevast.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara