Rimi: avame vähemalt kaks uut kauplust

Rimi Eesti Food kommunikatsioonispetsialisti Katrin Batsi sõnul on neil sel aastal kindlalt plaanis avada kaks uut Rimi kauplust ja ta lubas, et uuendusi ja üllatusi on tulemas veelgi.

"Renoveerimistööd on tänaseks lõppenud juba ühes kaupluses - Tallinna Kaubahalli Rimis. Uuenenud Magistrali Rimi kaupluse avame maikuu alguses ning hetkeseisuga on kindel ka sel poolaastal Nurmenuku Rimi renoveerimise plaan," rääkis Bats plaanidest.

Ta lisas, et neil on veel mõtteid kauplusi uuendada, aga nendest esialgu veel rääkida ei saa, sest kokkulepped pole lepingutega kinnitatud. "Uuendusi ja üllatusi on Rimil sel aastal tulemas veelgi, nii nagu meil ikka kombeks. Neist aga räägime järgemööda niipea, kui plaanid 100 protsenti paigas ja kindlad," märkis ta.

Säästumarketite plaanid selleks aastaks on samuti paigas. "Uusi kauplusi sel aastal avada ei ole plaanis, pigem panustame olemasolevate kaupluste parendamisse, näiteks vaatame sortimendi üle ning vajadusel teeme selles osas korrektuure," sõnas Bats.

Ta lisas, et osa ideedest on jõudnud ka testimise järku ning nüüd on oluline, kuidas kliendid need vastu võtavad. "Seejärel saame juba lõplikud plaanid ellu viia.
Investeerime kindlasti ka ettevõtte töötajatesse. Alustasime aastat suure teenindajatele suunatud motivatsioonikoolitusega ning teeninduse parandamise nimel teeme taolisi investeeringuid edaspidi veelgi," rääkis Bats.  Kogu investeeringu suurust ta paraku välja öelda ei saanud, aga see jääb tema sõnul umbes samasse suurusjärku nagu möödunud aastal.

"Tallinnas on kindlasti konkurents väga suur. Samas, näeme, et potentsiaali veel on. Seda just nende piirkondade arvelt, kus kaubanduspindade tihedus on väiksem ning ruumi uutele tulijatele veel on," rääkis Bats.

Ta märkis, et loomulikult jälgivad nad konkurentide tegevust. "Konkurents on Eesti jaekaubanduses väga tugev ning ühtki otsust ei tehta, kui pole eelnevalt konkurentide tegevusega tutvunud," lausus ta.

Bats ütles, et loomulikult soovib Rimi turuosa juurde võita ja selle nimel pingutab ilmselt iga jaekett. "Vähemtähtis pole meie jaoks aga ka tänane püsiklient," rõhutas ta. "Väga suur hulk investeeringuid ning tegevusi on suunatud just püsikliendi hoidmisele. Erinevalt konkurentidest on Rimil väga unikaalseid lahendusi just püsikliendi rahulolu suurendamiseks. Tagasiside klientidelt on olnud positiivne ning see annab meile julgust jätkuvalt arendada lojaalsusprogrammi."

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara