Autor: Kaubandus.ee • 14. märts 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Rimi: avame vähemalt kaks uut kauplust

Rimi Eesti Food kommunikatsioonispetsialisti Katrin Batsi sõnul on neil sel aastal kindlalt plaanis avada kaks uut Rimi kauplust ja ta lubas, et uuendusi ja üllatusi on tulemas veelgi.

"Renoveerimistööd on tänaseks lõppenud juba ühes kaupluses - Tallinna Kaubahalli Rimis. Uuenenud Magistrali Rimi kaupluse avame maikuu alguses ning hetkeseisuga on kindel ka sel poolaastal Nurmenuku Rimi renoveerimise plaan," rääkis Bats plaanidest.

Ta lisas, et neil on veel mõtteid kauplusi uuendada, aga nendest esialgu veel rääkida ei saa, sest kokkulepped pole lepingutega kinnitatud. "Uuendusi ja üllatusi on Rimil sel aastal tulemas veelgi, nii nagu meil ikka kombeks. Neist aga räägime järgemööda niipea, kui plaanid 100 protsenti paigas ja kindlad," märkis ta.

Säästumarketite plaanid selleks aastaks on samuti paigas. "Uusi kauplusi sel aastal avada ei ole plaanis, pigem panustame olemasolevate kaupluste parendamisse, näiteks vaatame sortimendi üle ning vajadusel teeme selles osas korrektuure," sõnas Bats.

Ta lisas, et osa ideedest on jõudnud ka testimise järku ning nüüd on oluline, kuidas kliendid need vastu võtavad. "Seejärel saame juba lõplikud plaanid ellu viia.

Investeerime kindlasti ka ettevõtte töötajatesse. Alustasime aastat suure teenindajatele suunatud motivatsioonikoolitusega ning teeninduse parandamise nimel teeme taolisi investeeringuid edaspidi veelgi," rääkis Bats.  Kogu investeeringu suurust ta paraku välja öelda ei saanud, aga see jääb tema sõnul umbes samasse suurusjärku nagu möödunud aastal.

"Tallinnas on kindlasti konkurents väga suur. Samas, näeme, et potentsiaali veel on. Seda just nende piirkondade arvelt, kus kaubanduspindade tihedus on väiksem ning ruumi uutele tulijatele veel on," rääkis Bats.

Ta märkis, et loomulikult jälgivad nad konkurentide tegevust. "Konkurents on Eesti jaekaubanduses väga tugev ning ühtki otsust ei tehta, kui pole eelnevalt konkurentide tegevusega tutvunud," lausus ta.

Bats ütles, et loomulikult soovib Rimi turuosa juurde võita ja selle nimel pingutab ilmselt iga jaekett. "Vähemtähtis pole meie jaoks aga ka tänane püsiklient," rõhutas ta. "Väga suur hulk investeeringuid ning tegevusi on suunatud just püsikliendi hoidmisele. Erinevalt konkurentidest on Rimil väga unikaalseid lahendusi just püsikliendi rahulolu suurendamiseks. Tagasiside klientidelt on olnud positiivne ning see annab meile julgust jätkuvalt arendada lojaalsusprogrammi."

 

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757