H&Mil on analüütikute jaoks liiga väike kasum

Euroopa suuruselt teise rõivajaekaupmehe Hennes & Mauritzi esimese kvartali kasum valmistas analüütikutele pettumuse, kuna tekstiilikulude kasv ja allahindlused viisid kaheksa aasta väikseima kasumlikkusega kvartalini, vahendas Bloomberg.

Puhaskasum kasvas 4,6 protsenti, 2,74 miljardile Rootsi kroonile. Analüütikud ootasid 2,99 miljardi Rootsi kroonist puhaskasumit.

Aktsia kukkus täna Stockholmi börsil 4,8 protsenti, 238,30 Rootsi kroonile.

Brutokasumimarginaal langes mulluselt 57,8 prtosendilt 55,8 protsendile. See on madalaim alates 2004. aasta esimesest kvartalist.

„H&M annab ära marginaali, et müüa,“ ütles Bank of America analüütik Richard Chamberlain. „Tulevikku vaadates ootame, et H&M oleks hindades vähem agressiivne.“

Kvartali allahindlused olid mullusest suuremad, kuna pehmete ilmade tõttu tekkisid plaanimatud talvekaupade laovarud.

Käive kasvas 14 protsenti, 27,8 miljardile Rootsi kroonile. Vähemalt aasta aega avatud poodide müük kasvas kolm protsenti.

Märtsis kiirenes käibekasv kohalikes valuutades 22 protsendile võrreldes esimese kvartali 13 protsendiga.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara