Selver loodab teenida pagaritoodete mahult

Selver võttis 17 kuuga üle Fazerilt pagariletid, teatas Selveri avalike suhete juht Annika Vilu.

„Ülevõtmise põhjuseks on soov juhtida ise sortimendi- ja hinnapoliitikat, et olla paindlik ja reageerida kiiresti nii kliendiootustele kui turuolukorrale,“ ütles ta. „Meil on varasemast pikaajaline tootmiskogemus Selveri Köögi näol, seega nullist me ei alustanud. Nüüd, kus kõik küpsetusletid on Selveri Pagarite kaubamärgi all, saame keskenduda sortimendi parandamisele - tahame konkurentidest eristuda ja pakkuda kliendile head hinda.“

„Eesmärgiks on teenida eelkõige mahult, mitte kõrgetelt marginaalidelt,“ vastas ta küsimusele, millised on saiakeste marginaalid. „Oleme juba praeguseks kasvatanud pagarilettide käivet võrreldes varasemaga 50 protsendi võrra, mõnes kaupluses on kasv ulatunud isegi 90 protsendini.“

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara