Autor: Kaubandus.ee • 30. märts 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Selver loodab teenida pagaritoodete mahult

Selver võttis 17 kuuga üle Fazerilt pagariletid, teatas Selveri avalike suhete juht Annika Vilu.

„Ülevõtmise põhjuseks on soov juhtida ise sortimendi- ja hinnapoliitikat, et olla paindlik ja reageerida kiiresti nii kliendiootustele kui turuolukorrale,“ ütles ta. „Meil on varasemast pikaajaline tootmiskogemus Selveri Köögi näol, seega nullist me ei alustanud. Nüüd, kus kõik küpsetusletid on Selveri Pagarite kaubamärgi all, saame keskenduda sortimendi parandamisele - tahame konkurentidest eristuda ja pakkuda kliendile head hinda.“

„Eesmärgiks on teenida eelkõige mahult, mitte kõrgetelt marginaalidelt,“ vastas ta küsimusele, millised on saiakeste marginaalid. „Oleme juba praeguseks kasvatanud pagarilettide käivet võrreldes varasemaga 50 protsendi võrra, mõnes kaupluses on kasv ulatunud isegi 90 protsendini.“

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757