Baltika müük märtsis +7%

Võrreldes 2011. aasta märtsiga kasvatas rõivatootja Baltika märtsikuist konsolideeritud müüki 7% võrra, 4,1 miljoni euroni.

Baltika märtsi konsolideeritud müügitulu ulatus 4 173 tuhande euroni, kasvades võrreldes eelmise aastaga 7% võrra. Hulgimüük vähenes märtsis eelmise aastaga võrreldes 20%.

Baltika märtsi konsolideeritud jaemüük ulatus 3 789 tuhande euroni, mis on 8% enam kui eelmise aasta samal perioodil ning mis saavutati 9% väiksema müügipinnaga. Jaesüsteemi müügiefektiivsus (müük/m²) kasvas märtsis 19%.

Suurimad müügikasvud saavutati Balti regioonis, kus müügid kasvasid 21%, sealhulgas Eestis 19%, Lätis 26% ja Leedus 20% võrra. Ida-Euroopa regiooni müügid vähenesid eelmise aastaga võrreldes 3% võrra, jaemüük Ukrainas kasvas 8% ning Venemaal vähenes 9%.

Võrreldavate poodide müügid ruutmeetri kohta kasvasid märtsis 18%, sealhulgas Eestis 20%, Lätis 26%, Leedus 20%, Venemaal 17% ja Ukrainas 5%. Kohalikus valuutas kasvas võrreldavate poodide müük Venemaal 14% ja vähenes Ukrainas 1% võrra võrreldes eelmise aasta märtsiga.

Baltikal oli märtsi lõpu seisuga 108 kauplust müügipinnaga 21 807 m². Tänavu märtsis sulges ettevõte ühe Mosaici kaupluse Donetskis ja ühe Baltmani kaupluse Šiauliais.

Kolme kuu kokkuvõttes ulatusid Grupi müügitulud 12 631 tuhande euroni, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 7%, sh jaemüük oli kokku 11 522 tuhat eurot (+7%) ja hulgimüük 839 tuhat eurot (-1%).

Jaesüsteemi kolme kuu müügiefektiivsus kasvas eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 16%.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara