Autorid: Annika Matson, Annika Matson Kald • 18. aprill 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Aira Tammemäe seminar: Seaduskuulekas müük

15. mail korraldab Äripäeva müügijuhtide teemaveebi Best Sales toimetaja Aira Tammemäe koos advokaadibürooga Lextal seminari "Seaduskuulekas müük".

Seminar keskendub küsimusele: Kuidas seaduskuulekalt luua uusi kliendikontakte?

Eesti seadused panevad müügitööle järjest karmimad piiranguid. Eksimuse hind võib olla pankrot või mõne jaoks töö kaotus. Kaebuste hulk Andmekaitse Inspektsioonile järjest kasvab. Müügijuhtidel on tekkinud kümneid küsimusi seaduste tõlgendamise kohta. Vahel tundub, et seaduskuulekalt ei olegi võimalik müüa. Vähemalt mitte olukorras, kus oma kliendibaasi veel ei ole või see on edu saavutamiseks ebapiisav. Kuidas edasi?

Aeg:15.mai, algus kell 9.30-15.00: Rävala pst 4 (Euroopa Liidu maja) 8. korrus, advokaadibüroo Lextal seminariruum.: ettevõtete müügijuhid, müügi- ja turundusdirektorid, keskmiste ja väikeettevõtete juhid, väikeettevõtjad.

Koht

Eriti oodatud

Programm

Mis ei ole keelatud, on lubatud? Advokaadibüroo Lextal vandeadvokaat Mari Männiko

Otsime eelkõige "aknaid" ja näitame ära ka "trellid" nende akende ees. Mida tuleb arvestada firmasiseste andmebaaside kasutamisel? Millistel tingimustel saab kasutada müügis väliseid andmebaase? Kuidas seaduskuulekalt luua uusi müügikontakte? Facebooki ja Twitteri ohud. Kui seaduslik on tegelikult kaubanduskeskustes kontaktide kogumine?

Ettevaatust müügijuhid! Olete jälgimise all. Advokaadibüroo Lextal vandeadvokaat Margus Poola

Mille vastu kõige enam eksitakse? Millised on võimalikud karistused? Kohtupraktikad meil ja mujal Euroopas. Viimasel ajal on tekkinud kliente, kes varmalt esitamas firmadele kahjunõudeid oma privaatsuse rikkumise eest. Viidatakse andmekaitsele ja nõutakse kompensatsiooni. Millal on mõistlik kokkuleppele minna? Kui tõenäoline on rahaline kahju? Mida teha, kui on juhtunud?

Oleme süüdi!- juhtumianalüüs müügitöö argipäevast

29. veebruaril saadeti info@xxx aadressilt välja e-mail “Vabanege võlglastest!” Järgmise paari tunni jooksul laekusid müügipakkumise saajate postkasti sajad pahased vastusmeilid. Osades tekitas see arusaamatust: Milles mina süüdi olen? Ma ei ole teile midagi saatnud! Kuna vastused olid karmid ja süüdistused räiged, jäi paha tunne ka neile, kes teadsid, milles asi. Müügipakkumine oli saadetud välja avatud nimekirjaga. Juhtum jõudis Andmekaitse Inspektsiooni.

Seminaril osalejad analüüsivad töögruppides kolme juhtumit müügitöö argipäevast. Otsitakse põhjusi, miks nii juhtus ja pakutakse ideid tekkinud olukorra lahendamiseks nii juriidilisest kui eetilisest aspektist. Appi tulevad professionaalid.

Kui vajad kontakte, jaga väärtust! Radikaalne kliendiõiguste evangelist Indrek Saul

Kas telefonikataloogi koht on prügikastis? Internetist leitud kontakt ajab andmekaitsjad tagajalgadele. Mida teha? Kvaliteetne kontaktibaas on hea müügitöö alus. Indrek räägib turu kogemusest ja uutest ideedest kontaktibaaside loomisel ja täiendamisel. "Lead qualification“– Kuidas määratleda müügivõimalus?

Täpsete müügikontaktide tekitamine whitepaperite abil Kristjan Orav, whitepaperite projektijuht Äripäevas

Konkreetsed näpunäited praktikult. Millised tehnilised lahendused aitavad müügikontakte koguda? Põhjalikumalt tuleb juttu tuleb kvaliteetsete müügikontaktidekogumisest whitepaperite abil. Kuidas seda meetodi müügitöös ära kasutada?

Parimad praktikad, kas ka seaduskuulekad?

Oma kogemusi jagavad Eesti edukad müügieksperdid..

• Viasat, kes lisaks kaubanduskeskustes müügikontaktide kogumisele on alustanud Eestis ka “ukselt-uksele” müüki. Kogemusi jagab Viasati müügidirektor Aet Viira

• Microsoft, mis viis läbi Eesti edukaima müügileadide kogumise kampaania.

Ajakava:

9.30 Kogunemine ja hommikukohvi9.50 Seminari avasõnad10.00-10.40 Ettekanne10.40-11.20 Ettekanne11.20-11.40 Ülesanne töögruppides11.40-12.00 Töögruppide kokkuvõtted, diskussioon12.00-13.00 Lõuna13.00- 13.40 Ettekanne13.40- 14.20 Ettekanne14.20-14.50 Parimad praktikad15.00 Seminari lõpp

Seminari modereerib ja illustreerib näidetega Best Salesi toimetaja Aira Tammemäe.

Osavõtutasu: varakult registreerudes on soodushind 159 eurot +km (soodustus kehtib ka juhul, kui ühest ettevõttest osaleb rohkem kui üks töötaja). Alates 8. maist on seminari hind 199 eurot +km.

 

 

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757