Hinnagarantii tõstis Prisma müüki enam kui neljandiku

Prisma Peremarketi müügid olid esimeses kvartalis 49 miljonit eurot, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 28%.

Ettevõtte tegevdirektori Janne Lihavaineni sõnul on Prisma jätkuva müügikasvu taga Hinnagarantii kampaania ning hindade langetamine.

„Kuigi meie kaupluste arv on jäänud samale tasemele oleme oma turuosa jõudsalt kasvatanud,“ sõnas Lihavainen. Ta peab müügikasvu põhjuseks Hinnagarantii kampaaniat, kus Prisma Peremarket jälgib 30 000 toote hinnataset Eesti jaeturul ja on seadnud eesmärgiks olla igapäevastes püsihindades Eesti kõige soodsama hinnatasemega kaubanduskett.

Prisma Peremarket on Eesti ainus suur jaekett, kes pole oma tegevuse ajal maksnud dividende Eestist väljapoole, vaid investeerinud varasemate aastate kasumi oma tegevuse arendamisse Eestis.

Prisma on Põhjamaade juurtega SOK-le kuuluv kaubanduskett, mis tegutseb Soome, Eesti, Läti, Leedu ja Venemaa turul. Prisma Peremarket annab Eestis tööd enam kui 1000 inimesele.  Ettevõttel on Eestis 7 kauplust ja üks restoranimaailm.

Osale arutelus

  • Ave Lepik

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara