Puusepp: kliendid on nõus kvaliteedi eest rohkem maksma

Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp ütles kaubandus.ee online-intervjuus, et kliendid on nõus kvaliteedi eest rohkem maksma.

Lugeja küsis: Kõrge hinnataseme juures on langenud kaubamaja toodete kvaliteet. Kui suur on juurdehindlus Hiina jt odavtoodangu kaupadele kaubamajas? Kas kasumimarginaali suurendamise ja turistidele orienteerituse kõrvalt on plaanis pakkuda kaupa ka kohalikele?

Puusepp vastas: See väide ei vasta tõele. Tegelikult on vastupidi – pakutavate kaupade kvaliteet on viimastel aastatel jätkuvalt tõusnud – lihtsalt seepärast, et nõudlus kvaliteetse kauba järele kasvab. Kliendid hindavad kvaliteeti väga kõrgelt ja on nõus selle eest ka pisut rohkem maksma. Mis puutub turistidele orienteeritust, siis ka see arvamus on sügavalt ekslik. Meie klientideks on ikka eestimaalased – ca 70% klientidest on Partnerkaardi omanikud. Ülejäänud 30%-st moodustavad samuti eestimaalased lõviosa. Turistide osakaal jääb olenevalt kuust 5-7% vahele.

Täispikka online-intervjuud Puusepaga saab lugeda SIIN

Osale arutelus

  • Annika Matson

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara