Autorid: Annika Matson, Annika Matson Kald • 3. mai 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Puusepp: kliendid on nõus kvaliteedi eest rohkem maksma

Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp ütles kaubandus.ee online-intervjuus, et kliendid on nõus kvaliteedi eest rohkem maksma.

Lugeja küsis: Kõrge hinnataseme juures on langenud kaubamaja toodete kvaliteet. Kui suur on juurdehindlus Hiina jt odavtoodangu kaupadele kaubamajas? Kas kasumimarginaali suurendamise ja turistidele orienteerituse kõrvalt on plaanis pakkuda kaupa ka kohalikele?

Puusepp vastas: See väide ei vasta tõele. Tegelikult on vastupidi – pakutavate kaupade kvaliteet on viimastel aastatel jätkuvalt tõusnud – lihtsalt seepärast, et nõudlus kvaliteetse kauba järele kasvab. Kliendid hindavad kvaliteeti väga kõrgelt ja on nõus selle eest ka pisut rohkem maksma. Mis puutub turistidele orienteeritust, siis ka see arvamus on sügavalt ekslik. Meie klientideks on ikka eestimaalased – ca 70% klientidest on Partnerkaardi omanikud. Ülejäänud 30%-st moodustavad samuti eestimaalased lõviosa. Turistide osakaal jääb olenevalt kuust 5-7% vahele.

Täispikka online-intervjuud Puusepaga saab lugeda SIIN

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757