Tallink värskendab kaubamärgid

Läänemere juhtiv reisilaevafirma AS Tallink Grupp värskendab mõlemat põhikaubamärki Tallink ja Silja Line.

ASi Tallink Grupp müügi- ja turundusdirektori Peter Roose teatel jääb kaubamärkide baaskujundus samaks. Kaubamärkide muudatused puudutavad vaid kirjafonti, värvi ning kasutamisreegleid. Aastakümneid Tallinki kaubamärgi sümboliks olnud lained ning Silja Line kaubamärki ehtinud hülge kujutis jäävad muutmata. Lähitulevikus pole plaanis täiendavaid muudatusi antud kaubamärkide suhtes rakendada, märkis ettevõte teates.  

Uuendatud kaubamärgid võetakse kasutusele mais ja juunis. Kampaaniate juures hakatakse kasutama inglisekeelset sloganit „more of everything".  

Tallinn-Helsingi, Tallinn-Stockholm, Riia-Stockholm ja Paldiski-Kapellskari liinil sõidavad laevad Tallinki kaubamärgi all, mis on ka Tallink Hotels hotelliketi kaubamärgiks. Silja Line kaubamärk on kasutusel Helsingi-Stockholm ja Turu-Stockholm laevaliinide laevadel. Mõlemad kaubamärgid on ka Soomes ja Rootsis asuvate tütarettevõtete sümboliteks. Tütarettevõte Lätis ning peakontor kasutavad Tallinki kaubamärki.  

Tallinki kaubamärk loodi 1989.aastal. Silja Line' kaubamärk pärineb aastast 1957 ning võeti 2006. aastal üle.

Osale arutelus

  • Annika Matson

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara