Autorid: Annika Matson, Annika Matson Kald • 9. mai 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Selveri iseteenindus SelveEkspress laieneb Piritale ja Kakumäele

Alates homsest saavad Pirita Selveri kliendid kasutada SelveEkspressi iseteenindust. 24. mail saavad sama teenuse ka Kakumäe Selveri kunded, teatas ettevõte.

SelveEkspress on ostuviis, kus klient skaneerib selvepuldiga ise kauba juba riiulist võttes, panna kaup kohe ostukotti ning tasuda kauba eest eraldi terminalis või kassas. Erinevus tavapärasest iseteeninduskassast seisneb selles, et klient ei pea kassa juures kaupu korvist välja võtma ja skaneerima, sest triipkoodid on juba müügisaalis sisse loetud. Seega on SelveEkspress mugavaim ostuviis just neile klientidele, kes ostavad korraga palju kaupa ega taha seda korduvalt ümber tõsta. Selvepult võimaldab ka pidevalt oma ostukorvi sisul ja kogukulul pilgu peal hoida, sest ekraanil on näha nii kaupade nimed, hinnad kui kogusumma. Vajadusel saab klient toote miinusmärgiga ostukorvist maha võtta ja riiulisse tagasi panna.

„Klient võidab eelkõige ajas ja mugavuses, sest kaupa ei pea kärust välja võtma, ostulindile panema, kassas kauba skaneerimist ootama ning seejärel ostukottidesse sättima. Eks me taha olla klientidele meeltmööda ja paljude inimeste jaoks on igasugune ajasääst hindamatu väärtusega,“ andis Selveri keti juht Andres Heinver mõista, et maikuus avatavad lahendused ei jää kindlasti viimasteks.

Pirita Selverisse tuleb 4 ning Kakumäele 3 iseteeninduse makseterminali. Kadaka Selver alustas 3 makseterminaliga, kuid praegu on kiiremaks teenindamiseks kasutusel juba 4 terminali. Iseteenindusterminalid annavad erinevalt tavakassast võimaluse loobuda alla 20-eurose ostu puhul ostutšekist, mis on keskkonnateadlike klientide jaoks oluline.

 „Kadaka Selveri iseteenindus sai aprillis üheaastaseks, oleme selle ajaga palju õppinud ja saame nüüd julgemalt edasi minna. Kui esimestel nädalatel võtsid mõned kliendid selvepuldid endaga koju kaasa, siis nüüd püsivad need kaupluses ja naljakaid episoode enam ette pole tulnud,“ tõdes Heinver. „Kui Kadaka Selveri iseteeninduse avasime, siis oli kõrvaltvaatajatel palju kõhklusi, kuid tegelikult on teenus hästi omaks võetud.“

Iseteeninduslahenduse koostööpartneriteks on Eesti infotehnoloogiafirma Nixor ning innovaatiliste lahendustega tuntuks saanud Itaalia firma Datalogic.

Eesti kapitalil tegutsevasse Selveri ketti kuulub 34 kauplust ning suurköök Eestis. Selveritest tehti mullu 33,1 miljonit ostu. Selveri keti 2011. aasta käive oli 318,7 miljonit eurot ja puhaskasum 11 miljonit eurot. Selver kuulub börsiettevõtte Tallinna Kaubamaja kontserni.

 

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757