Erkki Laugus: traditsioonilised ostukohad, mis on valatud betooni, ei suuda netikaubandusega konkureerida

Tallinna Kaubamaja AS kaubamajade direktor Erkki Laugus rääkis kaubandus.ee seminaril  teemal "Millist lisaväärtust saab pakkuda kaubandus. Tallinna Kaubamaja näitel?"

Alustuseks tõstatas Laugus küsimuse, kas kaubamajadel on vaja pakkuda lisaväärtust. Jah, kindlasti on, vastas ta ise ka küsimusele. Lisaväärtus kliendile on hea teenindus, hea kaubavalik ja inspireeriv keskkond ning veel lisaboonused, mis aitavad meeldivalt aega veeta ja pakuvad üllatusi.

Miks me kaubamajades lisaväärtusi loome? Vastus: "Konkurentsi tõttu turul. Konkurents on juba tihe ja see on ka lähiaastatel tihenemas. See on võimalus eristuda. Täna konkureerime igapäevaselt internetikaubandusega, mis on tekkinud agressiivselt lühikese aja jooksul. Eestis ei ole netikaubandusel veel laia kandepinda, aga ta areneb siingi väga kiiresti ja siin mängivad hoopis teised tegurid. Traditsioonilised ostukohad, mis on valatud betooni, ei suuda internetikaubandusega konkureerida".

Kokkuvõtteks mainis Laugus, et lisaväärtuste pakkumine mõjutab kliendi füüsilist kohalolekut teie juures, et kulutada seal aega ja raha. Lisaväärtus on see, millega tasub tegeleda.

Tallinna Kaubamaja lisaväärtuste pakkumine jaotub müügimaailmade kaupa, neid on 7:

• ILUMAAILM. Näiteks Ilumaailma lisaväärtused on: juuksur, ilustuudiod, lõhnatuba. Need peavad ühel ostukohal kindlasti olema, kes nimetab ennast kaubamajaks. Ka hästi nõudlikud Vene kliendid on imestunud olnud meie lõhnatoa valiku üle. Meie juuksur on lisaks oma ametile ka lisaks spetsialist oma toodete müügi osas ja juuksurid teevad meil kaolulist müüki.

• NAISTEMAAILM (Naiste, meeste ja kingamaailma lisaväärtused on personaalne moenõustamine ja rätsep)

• MEESTEMAAILM

• NAISTE KINGAMAAILM

• LASTEMAAILM (Lastemaailma lisaväärtused on Lotte mängutuba, laste juuksur, jäätisekohvik, ema-lapse tuba, mängualad)

• KODUMAAILM (Kodumaailma lisaväärtused on õmblusateljee, kellasepp ja graveerija)

• TOIDUMAAILM (Toidumaailma lisaväärtused 0n Kristjan Päeske veiniriiul ja kaubamaja köök)

Lisaks on Tallinna Kaubamaja lisaväärtuseks Partnerkaart. 

Osale arutelus

  • Annika Matson

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara