Autorid: Annika Matson, Annika Matson Kald • 30. mai 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Erkki Laugus: traditsioonilised ostukohad, mis on valatud betooni, ei suuda netikaubandusega konkureerida

Tallinna Kaubamaja AS kaubamajade direktor Erkki Laugus rääkis kaubandus.ee seminaril  teemal "Millist lisaväärtust saab pakkuda kaubandus. Tallinna Kaubamaja näitel?"

Alustuseks tõstatas Laugus küsimuse, kas kaubamajadel on vaja pakkuda lisaväärtust. Jah, kindlasti on, vastas ta ise ka küsimusele. Lisaväärtus kliendile on hea teenindus, hea kaubavalik ja inspireeriv keskkond ning veel lisaboonused, mis aitavad meeldivalt aega veeta ja pakuvad üllatusi.

Miks me kaubamajades lisaväärtusi loome? Vastus: "Konkurentsi tõttu turul. Konkurents on juba tihe ja see on ka lähiaastatel tihenemas. See on võimalus eristuda. Täna konkureerime igapäevaselt internetikaubandusega, mis on tekkinud agressiivselt lühikese aja jooksul. Eestis ei ole netikaubandusel veel laia kandepinda, aga ta areneb siingi väga kiiresti ja siin mängivad hoopis teised tegurid. Traditsioonilised ostukohad, mis on valatud betooni, ei suuda internetikaubandusega konkureerida".

Kokkuvõtteks mainis Laugus, et lisaväärtuste pakkumine mõjutab kliendi füüsilist kohalolekut teie juures, et kulutada seal aega ja raha. Lisaväärtus on see, millega tasub tegeleda.

Tallinna Kaubamaja lisaväärtuste pakkumine jaotub müügimaailmade kaupa, neid on 7:

• ILUMAAILM. Näiteks Ilumaailma lisaväärtused on: juuksur, ilustuudiod, lõhnatuba. Need peavad ühel ostukohal kindlasti olema, kes nimetab ennast kaubamajaks. Ka hästi nõudlikud Vene kliendid on imestunud olnud meie lõhnatoa valiku üle. Meie juuksur on lisaks oma ametile ka lisaks spetsialist oma toodete müügi osas ja juuksurid teevad meil kaolulist müüki.

• NAISTEMAAILM (Naiste, meeste ja kingamaailma lisaväärtused on personaalne moenõustamine ja rätsep)

• MEESTEMAAILM

• NAISTE KINGAMAAILM

• LASTEMAAILM (Lastemaailma lisaväärtused on Lotte mängutuba, laste juuksur, jäätisekohvik, ema-lapse tuba, mängualad)

• KODUMAAILM (Kodumaailma lisaväärtused on õmblusateljee, kellasepp ja graveerija)

• TOIDUMAAILM (Toidumaailma lisaväärtused 0n Kristjan Päeske veiniriiul ja kaubamaja köök)

Lisaks on Tallinna Kaubamaja lisaväärtuseks Partnerkaart. 

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757