Autorid: Annika Matson, Annika Matson Kald • 30. mai 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

TNS Emori uuring: Kuidas on muutnud hoiakud tööstuskaupade ostmisel?

Uuringufirma TNS Emor ärisuuna juht Aivar Voog tõi kaubandus.ee esimesel seminaril "Kuidas pälvida klientide armastust?" välja hoiakud tööstuskaupade ostmisel 2002-2011.

Uuringutest joonistub välja, et hinna olulisus on aasta-aastalt järjest kasvanud. Eriti kiire oli hinna olulisuse kasv alates masu algusest 2009. aastal.

Uuring tänavuse aasta kohta valmib augustis.

 

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757