FOTOD: Meie esimene seminar 

30. mail toimunud kaubandus.ee esimesel seminaril "Kuidas pälvida klientide armastust?" räägiti põhjalikult, kuidas tabada trende ja, millist lisaväärtust klientidele pakkuda.

Uuringufirma TNS Emor ärisuuna juht Aivar Voog tutvustas uuringuid, mis nad on kaubanduskeskuste teemal läbi viinud.

Tallinna Kaubamaja ASi kaubamajade direktor Erkki Laugus tutvustas, milliseid lisaväärtusi pakutakse Tallinna Kaubamajas.

K-Rauta kaubandusdirektor Toomas Tauk rääkis poole aasta eest turule toodud paigaldusteenusest kui lisaväärtusest kliendile.   

EBS õppejõud ja psühholoog Anu Virovere lummas kuulajaid trendidega maailmast, näiteks sellest, kuidas maailm on välja vahetamas põhiväärtusi ning uuest renessansist.

Rimi Eesti Food ostudirektor Vaido Padumäe selgitas, millist lisaväärtust pakub private label ehk omamärgitoode kliendile.

Päeva lõpetas arutlusring, kus Aivar Voog, Rimi Eesti Food turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja, Toomas Tauk ja  Anu Virovere arutlesid teemal, kas kliendile pakutav lisaväärtus on lisamüük ja kuidas kommunikeerida kliendile pakutavaid lisaväärtusi. Suur tänu kõigile esinejatele ja osalejatele!

  

Osale arutelus

  • Annika Matson

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara