Cherry: maikuu oli läbi aegade edukaim

Juhtiv sotsiaalne ostukeskkond Cherry.ee lõi mais varasemad müügirekordid ning sama tegid ka Cherry Media grupi keskkonnad Lätis ja Leedus.

Eestis müüs Cherry maikuus 500 000 euro eest 29 457 voucherit ning tema turuosa oli 52%. Ülejäänud 48% jaotus kümmekonna konkurendi vahel, teatas ettevõte.

"Läinud kuul olid peamisteks kasvumootoriteks meie uuenenud veebikeskkond ja hoogsalt müünud reisipakkumised," kommenteeris tulemust Cherry Eesti tegevjuht Priit Tomp.

Kogu Cherry Media grupi müügikäive kolmes Balti riigis oli maikuus 2,4 miljonit eurot, mis on 20% kõrgem kui eelmise kuu rekord. Sellise kuukäibeni jõudis Cherry kahe aasta jooksul alates oma sünnist 2010. aasta mais. 

Tompi sõnul jätkub päevapakkumiste tööstusharu konsolideerumine – turg tervikuna kasvab ent pisemad tegijad kaovad. "Ka suurte välismaiste omanikega keskkonnad ei ole suutnud turuosa laiendada või on hoopis uksed kinni pannud. See näitab, et edu saavutavad vaid firmad, kes fokuseeruvad täpselt kohalike klientide vajadusele ja on samas piisavalt suured,“ lisas ta. 

"Täna oma 2. sünnipäeva tähistav Cherry on oluliselt laiendanud toodete ja teenuste valikut, mida tema kaudu osta saab ning muutunud tõeliseks „kaubamajaks“. Täna on klientidel iga päev võimalik valida keskmiselt 20 pakkumise hulgast – see on viis korda enam kui aasta tagasi. Üle poole meie käibest moodustavad nüüd kaubad ja reisiteenused,“ kirjeldab Tomp Cherry arenguid.

 

Ligi saja töötajaga Cherry Media grupi brutokäive ületas läinud aastal kolmes riigis 12 miljonit eurot. 2012 aasta brutokäibeks ennustab ettevõte 25-27 miljonit eurot ning tema turuosa ületab 50% kõigis kolmes riigis. Kokku on Cherryst ostnud Eestis rohkem kui 90 000 inimest ning säästnud tavahindadest ligi 6,9 miljonit eurot.

 

Osale arutelus

  • Annika Matson

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara