Kalevi müügitulu kasvas esimeses kvartalis 11%

Müügimahtude kasv ja turuosa suurenemine kergitasid 2011. aastal AS Kalevi müügitulu mullu 11,3 protsenti, 28,8 miljoni euroni.

Ettevõte teenis eelmisel aastal 618 000 eurot kasumit. 2010. aasta lõpetas Kalev kaubamärkide raamatupidamisliku allahindamise tulemusena 5,8 miljoni eurose kahjumiga.

Kalev müüs mullu 5000 tonni maiustusi ehk 425 tonni rohkem kui aasta varem. Maiustustemüügist moodustasid 54% kompvekid ja 33% šokolaaditahvlid. Lisaks müüs Kalev ligi 1500 tonni küpsiseid ning Vilma kaubamärki kandvaid küpsetussegusid.

Toodangust realiseeriti 89% Eestis ja 11% erinevatel eksportturgudel. Kolmandik Kalevi ekspordist läks Soome ja 26% La¨tti, 20% nn taxfree-tsooni ja 13% Venemaale.

Kalevi juhatuse esimehe Kaido Kaare sõnul tuleneb Kalevi müüginumbrite kasv ettevõtte kasvavast turuosast, mis omakorda näitab, et Eesti tarbijad eelistavad üha enam kodumaiseid maiustusi.

"Kalevi müügile avaldab jätkuvalt mõju nn transrasvadest loobumine, mis on paljude tarbijate jaoks oluline argument Kalevi toodete eelistamisel. Aasta jooksul tõime turule ka mitmed edukad uudistooted," lisas ta.

Kaare sõnul loodab Kalev veelgi parandada oma positsioone ning suurendada eksporti tänu käesoleva aasta aprillis tööd alustanud uuele šokolaadiköögile.

AS Kalev on Eesti suurim ja vanim kondiitritööstusettevõte, mis annab tööd ligi 340-le inimesele. Turu-uuringufirma Nielsen andmetel ulatus Kalevi mahuline turuosa käesoleva aasta veebruaris-märtsis 42,8 protsendini.

Osale arutelus

  • Annika Matson

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara