Jungent ostis Koselt Vertigo 

Jungent ostis tuntud kokalt Imre Koselt Vertigo kaubamärgi ja jätkab koostööd Vertigo Gourmet OÜga, teatas ettevõte

Vertigo on eestimaalasele tuntud kaubamärk, mis seondub kvaliteetse toidu ja joogiga juba aastast 2006. Jungent Group OÜ omandas kaubamärgi sel aastal eesmärgiga laiendada Vertigo esmatarbekaupade valikut. Vertigo märgi hea käekäigu eest hoolitseb meeskond, kes seisab Eesti kulinaaria ja turundusvaldkonna tipus ning kes töötab igapäevaselt toitlustussektoriga.

Vertigo märgi kasutamine on reguleeritud läbi litsentsilepingu kaubamärgi kasutamiseks ning sellise lepingu on sõlminud Jungent Group’iga Vertigo Gourmet OÜ.

Vertigo Gourmet kaubamärk on kõrgema hinna-kvaliteedikuvandiga ning hõlmab endas nii värskeid pagaritooteid, küpsetisi ja lühema realiseerimisajaga toitu-jooki. Selle märgi loojad Peeter Tava ja Imre Kose oma meeskonnaga jätkavad Gourmet tootesarja arendamist iseseisvalt. Vertigo Gourmet tooteid leiab Viru tn. 17 esinduspoes Deli & Cafe’s kui ka suuremates supermarketites.

Jungenti esmane eesmärk on võtta kasutusele kvaliteedimärk “Vertigo soovitab”. Kvaliteedimärk Vertigo lisatakse kaupadele, mis on Eesti tarbijale uudsed ja suhteliselt tundmatud, kuid mille kõrges kvaliteedis on Vertigo meeskond veendunud. Märk annab tarbijale kindlustunde, et toote kvaliteedi-hinna suhe on väga hea ning toode usaldusväärne.

“Ennustan, et läbi aktiivse turunduse ja müügiedenduse saab Vertigo märgist veelgi nõutum tootesari Eestis, mille läbimüük kroonib mitmete kaubakategooriate tippe! Ühtlasi plaanime Vertigo märki tutvustada ka teistes Balti riikides, kus meil on kokku üle 7000 ärikliendi, " kommenteeris ostuotsust Jungent Groupi nõukogu liige Kait Liinev.

Osale arutelus

  • Annika Matson

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara