Altia Eesti käive mullusega samal tasemel

Alkohoolsete jookide tootja ja maaletooja Altia Eesti AS käive tänavu esimesel poolaastal on mullu sama ajaga võrreldaval tasemel.

"Altia Eesti müüs varasemast rohkem välisturgudele – eksporditulu kasvas 13 protsenti ja kogumüügist moodustas eksport 21% ning Eesti osa oli 79%. Samas Eestis ei kasvanud alkoholiturg esimesel poolaastal nii kiiresti kui mullu, sest oma rolli mängis läinud aasta kõrge võrdlusbaas. Tänavu veebruarist tõusis alkoholiaktsiis ning endiselt on aktiivne alkoholi salakaubandus," ütles Altia Eesti juhatuse liige Kristel Mets ettevõtte teates.

Esimese poolaastal laiendas Altia tootevalikut, kui sisenes kokteilijookide turule uue sarjaga Saaremaa Frizzer. Lisaks tõi Altia turule veini Chill Out Chenin Blanc uues 1,5-liitrises pouch-pakendis.

Märtsis teatas turu-uuringute firma Nielsen, et Altia Eesti maitseviin Saaremaa Rabarber pälvis ainsa alkohoolse joogina Tunnustatud Eesti Maitse 2011 kvaliteedimärgi. Lisaks omandas Altia Corporation Xanté ettevõtte ja tootemargi, millele lisaks esindab Altia Eestis eksklusiivselt kontserni rahvusvaheliselt enimtuntud kaubamärke Koskenkorva vodkat ja Renault’ konjakit.

Altia Eesti on Soome suurima alkoholifirma Altia Corporation tütarettevõte. Altia Eesti kõige tuntum Eestis toodetud kaubamärk on Saaremaa Vodka, ja ettevõte turustab ka mitmeid tuntud rahvusvahelisi joogibrände nagu näiteks Jack Daniel’s, Amarula, Meukow ja Bowmore. Altia Eesti veiniportfelli juhtivad brändid on Fresita, Chill Out, Tarapaca, Two Oceans ja Masi.

Altia Eesti maksis tänavu esimese kuuga aktsiisi 9,5 miljonit eurot ehk üle nelja protsendi mullusest enam.

Osale arutelus

  • Annika Matson

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara