Posti või interneti teel müük tegi aasta algul rekordi

Aasta esimese pooles kasvas müügitulu kõige kiiremini valdkonnas müük posti või interneti teel, vastas kaubandus.ee päringule Statistikaamet.

2012. aasta kuue kuuga (jaanuar-juuni) suurenes jaemüügi vallas olevate tegevusalade müügitulu eelmise aasta vastava perioodiga võrreldes püsivhindades järgnevalt:
1. jaemüük posti või interneti teel 32% (kuue kuu müügitulu kokku 47,6 miljonit eurot);

2. mootorikütuse jaemüük 21% (558,6 miljonit eurot);

3. tekstiiltoodete, rõivaste, jalatsite ja nahktoodete jaemüük 16% (109 miljonit eurot);

4. farmaatsia- ja meditsiinikaupade, kosmeetika ja tualetitarvete jaemüük 16% (125,4 miljonit eurot);

5. majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjali jaemüük 11% (291,9 miljonit eurot).

Tänavu juunis kasvas jaemüük püsivhindades 7%, tehes sellest 2012. aasta suurima läbimüügiga kuu. Esimese kuue kuuga ulatus jaekauplejate koondkäive Statistikaameti andmeil 2,6 mld euroni, mis ületab ka buumiaastate sama perioodi tulemust. Kaubandus.ee uuris Statistikaametist, millistes kaubagruppides valdkonniti suurim kasv saavutati.

Osale arutelus

  • Annika Matson

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara