Kui palju teenib teie firma netist? 4 juhti vastab!

Paljudel ettevõtetel on müük üha enam kolinud internetti. Äripäev uuris, kui suur osa ettevõtte käibest tuleb veebipoodide müügist.

"Meil tuleb väga suur osa käibest kodulehelt ostetud piletitest. Praegu räägime kuskil 52 protsendist. Järgmiseks aastaks ennustan, et veebi osakaal on juba ligi 65 protsenti. Veebimüük suureneb, sest ostmine on lihtne ja inimesed pelgavad internetist ostmist järjest vähem," kommenteeris Piletilevi juht Jaanus Beilmann.

"Veebipoest ei tule märkimisväärset osa meie käibesse. Küll aga kasvab see summa kogu aeg. Ei avaldaks täpselt neid numbreid," märkis Klick Eesti ASi juht Marko Kalve.

"Veebi osakaal jääb praegu kuskil alla 10 protsendi, aga see kindlasti kasvab. See käib kauba kohta, meil on ka väga palju teenuseid veebi kaudu aktiveeritavad. Näiteks üle 50 protsendi teenusepakettidest vahetatakse juba praegu iseteeninduse kaudu," selgitas EMT juht Valdo Kalm.

"Kuna me oleme spetsialistid, peame me inimest ikkagi nägema. Veebimüügist tuleb väga väike osa, võib-olla isegi alla 5 protsendi. Ma ei tea, kuidas teistel see trend on, aga ma ei näe, et see osakaal ka tulevikus kasvaks," tõdes AT Sport OÜ omanik Allar Levandi.

 

Osale arutelus

  • Annika Matson

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara