Kastein: trend on tarnijate ja kaupmeeste ühine äriplaan 

Saku Õlletehase juht Margus Kastein rääkis Best Salesi ja Äripäeva korraldatud Müügijuhtimise aastakonverentsil 2012, et maailmatrend on jaekaupmeeste ja tarnijate ühine äriplaan.

"Ühine äriplaan tähendab, et koos tuleb rääkida kategoooria kasvust, kuidas koos pakkuda tarbijatele rohkem ja seetõttu ka ise rohkem teenida," selgitas Kastein.

Kastein rääkis, et kohtus tänavu mais Roomas sir Terry Leahy’ga, kes on maailma ühe suurema jaemüügiketi Tesco endine juht. Ta esindas Saku Õlletehase juhi sõnul suurt jaekaubanduse vaadet.

Terry Leahy tõi kohtumisel välja oma põhiteesid:

* Parimad brändid ja parimad inimesed … meile ei meeldi nõrgad müüjad;

* Tarbijate rahulolu on tähtsam kui lepingutingimused;

* Ärge jätke probleeme lauale – kliendil on suva, tema ei pea ju midagi tegema;

* Head suhted kaupmeestega – ühine pikaajaline kasvustrateegia ja äriplaan;

* Be your industry benchmark!


Samuti tõi Kastein oma ettekandes välja Unileveri tegevjuhi Paul Polmani põhiteesi:

“If I can’t talk about habits, consumers, shoppers, point of purchase drivers, category profit, or the future for my category then the retailer will just ask me for more margin…”

Eesti keeles: Kui mul ei ole oma kliendiga võimalik rääkida tarbija käitumisest, poodlejatest, ostukäitumisest, kategooria kasumist, siis see jaekaupmees ei taha minult mitte midagi muud kui rohkem marginaali.

 

Saku Õlletehase juht Margus Kastein peab eriti edukateks järgmisi ettevõtteid: Carlsberg, Coca-Cola, Procter & Gamble, Nestle ja Unilever, sest neil on väärtused ja pikaajaline strateegia.

Osale arutelus

  • Annika Matson

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara