Neli Eesti firmat Moskva toidumessil

Tänasest 20. septembrini toimuval Moskva rahvusvahelisel toidumessil osaleb Eesti põllumajandus-kaubanduskoja korraldusel neli Eesti ettevõtet.

Venemaa pealinnas tutvustavad oma kaupu Salvest, V.G.A. Kaubandus, Cristella VT ja Organic.Est.

Venemaa turul aastaid edukalt tegutsenud V.G.A. Kaubandus on kogenud eksportija, kuid loodab Venemaal uusi müügivõimalusi leida. Ettevõte on üks Eesti esimesi vinnutatud veiseliha tootjaid, kelle tooted on saadaval kaubamärgi all "Beef Jerky".
Salvest osaleb Moskva messil teist aastat, mulluste messikontaktide põhjal alustas firma tänavu aasta alguses oma toodete eksporti Venemaale. Messil osalemise eesmärk on leida oma toodetele edasimüüjaid ja saada teada ka tarbijate arvamust oma toodete kohta. Salvest on Vene turu jaoks välja töötanud toodetele uue kujunduse.
Organic.Est pakub messil kaubamärgi "Söö!" all Eesti mahetoodangut: Vändra Leiva leivasegusid, Taarapõllu Talu marjakrõpse ja -jahusid, Tartu Milli kamajahu ja Tootsipeenra pastatooteid.

Cristella VT tutvustab messil külmutatud pagaritooteid ja loodab saada uusi kontakte oma toodangu müügiks ja seeläbi suurendada müügimahtu Vene turul.
Moskva toidumessile oodatakse umbes 60 000 külastajat, nende hulgas olulisemad Venemaa hulgimüüjad ja teised toidusektori esindajad. Messil osaleb üle 1500 eksponendi 70 riigist. Kokku on kasutusel 50 000 m² messipinda. Rahvusvaheline toidumess World Food Moscow toimub 1992. aastast alates.
Venemaa on Eesti toidutööstuste jaoks oluline sihtturg. Tänavuse aasta esimeses kvartalis moodustas Venemaa Eesti toidukaupade koguekspordist 20,1% ja teises kvartalis 17,6%. Ekspordi kogumaht Venemaale tänavu esimesel poolaastal moodustas 36,79 miljonit eurot, import Venemaalt aga 58,41 miljonit eurot. Eesti toidutööstuste eesmärk on laiendada oma müügivõrku Venemaal.

Osale arutelus

  • Annika Matson

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara