Fotod: Rimi Eesti juhi Anders Lorentzsoni ristküsitlus

Kaubandus.ee tegi kiirintervjuu Rimi Eesti Food ASi tegevjuhi Anders Lorentzsoniga ja uuris püsiklientidele sooduspakkumisi andvate uute terminali tausta Rootsis.

Lorentzsoni sõnul on lahendus, mis Eestis, Lätis ja Leedus kasutusele võeti, loodud Rootsis ja spetsiaalselt ICA kauplustele. "Tegemist on ICA ja Rimi unikaalse know-how'ga Skandinaavia turul," märkis Lorentzson.  

Järgneb kiirintervjuu Lorentzsoniga.

Kui mitu aastat on need terminalid olnud kasutuses Rootsis?
Juba rohkem kui 5 aastat.

Mida näitavad Rootsi numbrid, kui palju on loodud lisakäivet ja kasumit Rootsis tänu nende terminalide kasutusele võtule? Ma ei saa sellele küsimusele vastata. Nende terminalide põhieesmärk on tuua kasu meie püsikliendile. Me ei näe seda, kui suurt äri, tänu millele me kiiresti kasumit kasvatame. Põhieesmärk on kiiresti kasvatada lojaalsete klientide arvu. Ja see uus terminal on esimene samm ja palju uusi on veel tulemas. Ses vallas tahame me väga aktiivselt kasvada.

Kaua see Rootsis aega võttis, et kliendid hakkasid seda terminali kasutama? Kindlasti võtab see aega, mil kliendid saavad aru, kuidas see terminal enda kasuks tööle panna. Samas Rootsis käis see üsna kiiresti.

Mida konkreetselt siis kliendid Eestis odavamalt saavad tänu nendele terminalidele ja kui palju? Seal kuvatakse erinevaid pakkumisi. Need pakkumised ei ole küll kaubamärgi põhiselt personaliseeritud varasemate ostude põhjal, vaid kategooriate põhised. Samas ei ole neid sooduspakkumisi näha poes hinnasiltidel, vaid neid näeb vaid see klient, kes oma kaardi terminalist läbi tõmbab. Terminalides pakutakse iga kategooria kõige soodsamat toodet.

Kui palju siis võiks teie käive ikkagi Eestis kasvada tänu nendele terminalidele? Ma ei vasta sellele küsimusele. Meie põhieesmärk on ka Eestis saada lojaalsed kliendid rohkem Rimis käima.

Kui palju uusi lojaalseid kliente te loodate järgneva aasta jooksul Eestis saada tänu nendele terminalidele?
Me viisime Rimi kliendikaardi Eestis sisse 1,5 aastat tagasi ja tänaseks oleme saanud 440 000 klienti. Loomulikult loodame, et uued terminalid aitavad meil kliendibaasi kiiresti kasvatada. Aga vaatame ka tõele näkku, meie kliendid on juba kolmandik Eesti elanikkonnast.

Kui palju Eesti kliente siis täna ka reaalselt seda kaarti kasutab? Täpselt ma seda öelda ei saa, aga see on rohkem kui 50% koguarvust. Rimi Eesti Food AS on väljastanud kokku üle 440 000 kliendikaardi.
Balti riikides kokku on Rimi kaart 1,8 miljonil inimesel. Rootsi kapitalile kuuluval Rimi Baltic AB-l on Eestis, Lätis ja Leedus kokku 235 kauplust.


Osale arutelus

  • Annika Matson

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara