Rimi tõi turule kliendikaardi-terminalid

Rimi laiendas kliendikaardi kasutusvõimalusi ja võttis tänasest kasutusele innovaatilised terminalid, mille ekraanil kuvatakse kliendile tema ostueelistustest lähtuvaid sooduspakkumisi.

Kauplusekett tõi terminalid paralleelselt turule kõigis kolmes Balti riigis. Rimi Eesti Food ASi tegevjuhi Anders Lorentzsoni sõnul on terminalide vahendusel kliendile tehtavad sooduspakkumised osa Rimi kliendikaardiprogrammist. "Tegemist on täiesti uudse lahendusega siinsel jaekaubandusturul,” ütles Lorentzson.

Tema kinnitusel on Rootsi kaubandushiiu ICA AB jaekaubanduskontserni poodides kasutusel olevad kliendikaardi-terminalid Skandinaavia riikides ostjate poolt saanud väga hea vastuvõtu.

Rimi Eesti Food AS on väljastanud üle 440 000 kliendikaardi. Rootsi kapitalile kuuluval Rimi Baltic AB-l on Eestis, Lätis ja Leedus kokku 235 kauplust, sealhulgas 40 hüpermarketit (neist 12 Eestis) ja 64 supermarketit (neist 13 Eestis).

 

Osale arutelus

  • Annika Matson

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara