Autorid: Annika Matson, Annika Matson Kald • 3. oktoober 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Rimi tõi turule kliendikaardi-terminalid

Rimi laiendas kliendikaardi kasutusvõimalusi ja võttis tänasest kasutusele innovaatilised terminalid, mille ekraanil kuvatakse kliendile tema ostueelistustest lähtuvaid sooduspakkumisi.

Kauplusekett tõi terminalid paralleelselt turule kõigis kolmes Balti riigis. Rimi Eesti Food ASi tegevjuhi Anders Lorentzsoni sõnul on terminalide vahendusel kliendile tehtavad sooduspakkumised osa Rimi kliendikaardiprogrammist. "Tegemist on täiesti uudse lahendusega siinsel jaekaubandusturul,” ütles Lorentzson.

Tema kinnitusel on Rootsi kaubandushiiu ICA AB jaekaubanduskontserni poodides kasutusel olevad kliendikaardi-terminalid Skandinaavia riikides ostjate poolt saanud väga hea vastuvõtu.

Rimi Eesti Food AS on väljastanud üle 440 000 kliendikaardi. Rootsi kapitalile kuuluval Rimi Baltic AB-l on Eestis, Lätis ja Leedus kokku 235 kauplust, sealhulgas 40 hüpermarketit (neist 12 Eestis) ja 64 supermarketit (neist 13 Eestis).

 

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757