Euroopa suurim jaemüüja näeb Prantsusmaa paranemist

Prantsuse jaemüüja Carrefour kolmanda kvartali müük tõusis 0,2 protsenti, kuna nõudlus Ladina-Ameerikas korvas nõrkuse Itaalias ja Hispaanias. Jaemüüja teatel näitab koduturg paranemise märke.

Maailma suuruselt teine jaemüüja Wal-Marti järel teatas kolmanda kvartali käibeks 22,63 miljardit eurot, ületades Reutersi poolt küsitletud seitsme analüütiku keskmist hinnangut 22,57 miljardit.

Kui kütuse ja valuutakursi mõju mitte arvestada, langes Carrefouri käive Prantsusmaal 1,5 protsenti, mis on võrreldes teise kvartali 3,3protsendilise langusega märk paranemisest. Kvartaliga langes käive Hispaanias 5,4% ja Itaalias 6,6%.

Brasiilias, mis on Prantsusmaa järel Carrefouri suuruselt teine turg, tõusis käive 9,7%.

Mitmed Euroopa jaemüüjad peavad müügi languse põhjuseks eurotsooni kasvavat töötust ja riigivõlakriisi.

Osale arutelus

  • Rainer Saad

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara